EXP again!!!


同相識多年嘅blog友食飯,又去EXP,因為我想試埋個大蝦豆角炒飯。每次去食lunch,我都會要求嘢飲用外賣杯拎走,因為杯果汁係凍嘅,我一定會放到室溫先嚟飲,每次啲waiterwaitress都會應我要求,唯獨今次個waitress拎住張餐牌同我講話嘢飲只限堂食……如果我第一次嚟佢哋咁講,我會即刻收聲,但因為我之前嚟過幾次,每次都可以上咁做,所以我堅持。我唔係唔想環保,但我真係唔想飲咁凍。佢哋杯嘢飲又唔會特快咁上,有時食到一半先嚟,實在等唔切佢變得冇咁凍呢。

EXP

越式燒豬頸肉撈檬 ($98)﹕Blog友之選,冇問佢好唔好食,只知份量好細,佢食完兩個鐘後嗌餓……

大C級 (跟餐餐飲)﹕由橙、奇異果同士多啤梨打成,太甜,唔啱我……

大蝦豆角炒飯 ($98)﹕ 辣辣哋,幾惹味!但來來去去都只得豆角,蝦得三、四粒,食到有啲悶……

餐廳資料﹕

EXP

九龍塘達之路80號又一城UG23號舖

22658298

發表留言