The Sandwhich Club


科大cafe星期五結業喇,以前喺科大讀書時,好鍾意食呢嘅雞翼同薯條,以前讀書時期嘅餐廳已經逐間執笠,就連cafe都難逃一劫……

趁住佛誕假期,朝早專心工作過後,下午就迫拾爺陪我入嚟回味一番!

cafe

雞翼 ($8/1隻)﹕鹹咗少少,但辣辣哋、濃濃哋,好惹味!
薯條 ($9)﹕相比以前,遜色哂喇,又可能今日多人,唔夠脆……

帶子蛋沙律茶餐 ($18)﹕其實佢唔特別好食,但因為只有茶餐只可以食到帶子,所以讀書時,一到tea time,如果去cafe開餐,一定叫帶子餐,好多人都係咁,久而久之,一講起cafe,就會諗到帶子餐。今日多人,啲帶子一早整起哂,唔夠熱……

牛肉漢堡茶餐 ($31)﹕唔太記得個名,個包好厚,牛肉唔太juicy,蕃茄唔新鮮,已變黃……

識食一定係食帶子餐、雞翼加薯條!只有非科大畢業嘅先會叫埋啲漢堡餐……不過,我仍然感謝拾爺山長水遠咁陪我入嚟食呢餐,垃圾食物從來唔係佢杯茶,但食嘅係junk food,品嘅卻是我大學生活的回憶呢!今日好多人好似我咁,特意番嚟回味一番呢!

餐廳資料﹕

The Sandwhich Club

發表留言